Kadry i płace

Administracja Kadrowo-Płacowa

Potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu administracji kadrowo płacowej? W naszym Biurze Rachunkowym Trójmiasto wiemy, ile na głowie ma osoba prowadząca firmę, zatrudniającą pracowników. Możemy zaoferować Ci profesjonalne prowadzenie kadr i płac. Mamy w tym 16 lat doświadczenia i naprawdę znamy się na rzeczy. Nasza lokalizacja to Trójmiasto: Gdańsk, Gdynia, Sopot.

Dlaczego warto wybrać właśnie nas? Duże doświadczenie i terminowość wyróżniają nas w zakresie usług kadrowo-płacowych. Przez lata zaufało nam wiele firm z różnych branży. Robimy wszystko, by nasi Klienci byli zadowoleni i ułatwiamy im współpracę tak jak to tylko możliwe. Odbieramy od nich dokumenty, aby nie tracili czasu na dojazdy, czy pisanie maili. Indywidualnie opracowujemy kosztorysy usług. Profesjonalnie wspieramy Klientów w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem. Z nami Twoja administracja będzie działać bez zarzutu. Pracownicy będą czuli, że ich sprawy są w dobrych rękach, a Ty będziesz miał wolną głowę.

W ramach usług kadrowo-płacowych oferujemy fachowe sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych. Terminowo i zgodnie z przepisami zgłaszamy pracowników do ZUS. Rzetelnie przygotowujemy listy płac i zajmujemy się całą szeroko pojętą administracją pracowniczą. Jesteśmy gwarancją sukcesu Twojej firmy.

Administracja Kadrowo Płacowa dla Firm

Kadry i płace

Oferujemy

• Sporządzanie umów o pracę i cywilno-prawnych